Set out your plan

Känner mig riktigt trött just nu, har legat och hostat blod hela kvällen och febern blir bara värre och värre. Nej idag är ingen bra dag, inte alls. Pappa kom precis hem, mamma är väl på väg också. Han hade med sig lite tidningar och en film så jag ska ha något att göra när jag ligger hemma. Han kan vara bra ibland också min pappa. Nu ska jag kolla lite mer One Tree Hill, är snart klar med alla säsonger, äntligen!! Vill bara veta vad som händer nu.
Gavin Degraw-She holds a key
En underbart söt låt enligt mig.
So, set out your plan,
Break down your walls
Count what you're blessed with
you've counted them all
it's something to say
but you have to search
you might not believe but
Believe me it works

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0