Run this town

Var ett tag sen jag skrev nu på grund av massa skäl som jag inte tänker ta upp här i bloggen, allt jag kan berätta är att det har varit strul hemma och att jag har spenderat mina senaste dagar hos Tillus och Natta. Idag är det i alla fall torsdag, jag är hemma ikväll och det kommer jag vara imorgon också. Blir alltså ingen skola för mig. Idag har jag suttit hela dagen och kollat igenom allt jag missat av Paradise, gäller ju att hänga med nu ;) Planerna för imorgon är träna, dra till styrmannen och hämta min moppe, plugga, åka in till stan och möta mamma för att hämta mitt cv som finns på hennes jobb. Sen ska jag ut och lämna lite jobb ansökningar och sen på kvällon blir det bio och lite allt möjligt med några kompisar. Så jag har en fullspäckad dag framför mig kan man säga!


Idag var det peter som åkte på Paradise.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0