now

Jag och feffe är inte direkt bra på att planera. Vi slutade ute i Älvsjö hos hennes gamla barndomsvän. Rörde oss där ifrån vid halv 1 tiden och började gå den enorma vandringen till Telefonplan där tunnelbanan skulle gå ifrån. Problemet var bara att den sista tunnelbanan hade gått. Men en kompis kollade sl och det skulle gå en buss mot sergel som vi kunde ta. Missade såklart den och fick stå ute i 40 minuter och vänta på nästa. 15 minus var det ute igår och vi var inte speciellt varmt klädda. Sen var vi tvungna att byta buss och tillslut sitta på dionken i en timme och vänta på en hemmesta buss som tog en timme eftersom att det var natt bussen. Så vi spenderade våran kväll resande. Det tog oss över 3 timmar att komma hem, och det ska egentligen ta 1 och en halv så det va riktigt surt. När vi kom hem somnade vi som stockar och nu har hon precis åkt efter en makaron frukost. Dagens planer ser ut som såhär:
Träffa felix som är på väg hit nu
Färga håret om jag hinner
Städa rummet
Dra till Fiskis och hämta vad som behövs till nyår
Sova
Ungefär det där ska jag hinna med, sen får vi se om planerna ändras nånting men just nu är det det som ska göras. Men nu ska jag kila ner och öppna dörren för det plingar. Så vi hörs mer senare! Over and out.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0