Let it snow vafan!

Halli hallå, ledsen för den dåliga uppdateringen men jag har prioriterat andra saker dom senaste dagarna. Men nu sitter jag här vi datorn i alla fall och tänkte berätta lite för er om vad som har hänt :)
I lördags vad jag och Feffelio på fest i Evlinge hos david, eller fest och fest kanske man inte kan kalla det men det blev rätt så kul i alla fall. Kom hem till Feffe nån gång på natten, ingen aning om när men när vi väl kom dit somnade vi i alla fall som stockar.
söndags morgonen kom pappa och hämtade mig och jag fick äntligen träffa min stora syster som har flyttat hem igen :D Spenderade hela söndagen hemma och bara tog det lugnt. Sen igår så var det måndag och skola, inget speciellt som hände då, drog hem efter skolan och sen på kvällen fick jag sällskap av en liten krabat som försökte hjälpa mig med det sista plugget men det gick inte så bra så det blev paradise hotel tittning istället ;)
Idag har det varit en sjukt bra dag faktiskt, massa snö, massor av snöbollskrig och en riktigt mysig dag med Tillus och Madde, har även lyckats sova en stund på eftermiddagen så att jag är pigg. Kvällens planer är inte många alls, jobba lite matte, hjälpa mamma med maten, paradise hotel och sova är det som står på schemat för tillfället sen får vi se hur det blir med dom planerna :) Nu ska jag kila iväg och leta efter min frisörsax eftersom att jag har två små krabater som vill bli klippta imorn, så det är bara att börja leta så att jag får det gjort innan jul också.


Above and Below - The bravery
En riktigt bra låt från filmen Never Back down som vi tittade på här idag. Har ni inte redan sett filmen så är det ett måste!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0