Karma!

Wiiihoo, fick precis ett samtal från Nacka polisen som sa att dom hade hittat min moppe. Dom har tagit fingeravtryck på den så att den som snott den kommer åka dit med bevis och hela skiten sen så kommer vi få ersättning för hela moppen eftersom att den är helt trasig. Skönt att allting verkar lösa sig tillslut och att han eller dom som gjorde det här kan få betala också känns extra bra :D Sen är jag klar med mitt historie arbete nu också, det som kommer avgöra om jag ska få G eller VG i slutbetyg så imorn är det bara att hålla tummarna när jag lämnar in det :)

Kommentarer
Postat av: ;)

Lycka till :D

2009-12-09 @ 21:22:54
Postat av: josefin

Svar : Tack så mycket ! :)

2009-12-09 @ 21:30:31
URL: http://jyssans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0