Julloooov!

Det har varit riktigt dålig uppdatering på bloggen nu i veckan. FÖrlåt för det! Nu är det äntligen jullov, välförtjänt och det behövs verkligen just nu känner jag. Igår efter avslutningen blev det tjejmiddag här med lycke, Emmie, Tillus, Marie och nickie. Det var riktigt mysigt. Efter det mötte vi upp Feffe och drog till Jimmy i ösbydalen som hade lite folk över. Var tänkt att vi skulle åkt till Gärdet men vi vände av ett antal olika anledningar och drog tillbaks till ösbydalen. Sen var jag över hos Frida en stund också. Kvällen slutade i en taxi som släpopte av mig och Beccis i Hagaberg för en lång natts sömn. Idag har det varit en jävligt seg dag, legat i soffan och glott film och haft mig hela dagen. Ikväll får vi se vad som händer men just nu är jag inte speciellt taggad på nånting.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0