Its' hard to say I'd rather stay awake when I'm asleep

DÅ var det måndag. Har vart hemma hela dagen och kollat på One Tree Hill eftersom att jag har lyckats bli sjuk. Träffade tillus lite snabbt två gånger eftersom att vi alltid har massor att prata om sen så har jag bråkat ännu mer med mr x så allt är som vanligt. Hoppas bara att han ska förstå snart att han ska lämna mig ifred. Och nu antar jag att han gör det eftersom att han läser min blogg. Aja nog snackat om honom. Sjukan jag har lyckats dra på mig är feber, förkylning och en riktigt äcklig hosta som inte verkar vilja försvinna i första taget. Så jag spenderar mina dagar i soffan under massa täcken och filtar. Fick ett konstigt samtal idag också från polisen, jag har fått någon tid på deras stöd center för unga brottsoffer på fredag eftersom att dom tydligen tyckte att jag behövde få hjälp och råd från någon där. Varför förstår jag inte men det lär jag väl få reda på på fredag. Planerna för veckan är inte många med tanke på hur jag mår men jag ska försöka bli på bättringsvägar och bli lite piggare så jag klarar av att gå till skolan och spendera lite tid med Natalojn som lämnar oss här hemma för Brasilien i en månad. Det var nog allt för nu men vi hörs lite senare. Ciao!



Kommentarer
Postat av: ebba

fett fin bild :)

2009-12-07 @ 22:31:44
URL: http://ebbaeklundh.blogg.se/
Postat av: josefin

Svar: Tack Ebba! :)

2009-12-07 @ 23:04:44
URL: http://jyssans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0