Torsdag

DÅ var det torsdag. Imorgon har vi sista dagen på sista höstterminen i grundskolan. Känns bra, känns konstigt, tiden går så sjukt otroligt fort nu. Idag har det varit en vanlig skoldag, tog en liten sovmorgon imorse sen hade jag redovisning och fick reda på lite betyg och jag säger bara en sak: det går fan bra nu! för första gången känner jag mig nöjd i skolan och det känns toppen! Idag har jag inte gjort så mycket. Var med tillus och madde ett tag sen drog jag hem med en filur och kollade film och hade mig. Har lyckats bli mulad ännu en gång också så nu är det 9 gånger på 2 dagar. Riktigt bra jobbat! Imorn blir det julbord med papi på hans jobb, sen mat handling med tillus sen tjejmiddag. Ska bli riktigt riktigt mysigt !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0