Tisdag



Klockan 00.30 inatt ramladae mattias in i mitt hus med nyckeln som han har. Jag sov som en stock och hade inte hört när han hade ringt 5 gånger. Vaknade av att han kröp ner i sängen bara sen somnade jag om. Vid 7 tiden imorse fick jag sen släpa honom upp ur sängen. Skoldagen rullade på som vanligt, inget speciellt hände. Efter skolan drog jag till avslutningen med jobbet. Gick väldigt bra, skänt att få ledigt från det ett tag nu. Nu har jag slängt ihop lite saker i en väska, skulle egentligen träffat adrian idag men det han jag tyvär inte. Ska dra till Falchi där jag ska sova inatt. Hoppas allt är bra med er sötnosar <3

Bilden är från New York 09. Nånting jag saknar!


Kommentarer
Postat av: B L O N D I N A

sv: åååh tack desamma söto! <3

2009-04-23 @ 09:01:54
URL: http://blondina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0