Sommar!



Hejsan sörnosar!
Har precis suttit ute i 2 timmar och solat, sjukt skönt väder det är ute idag. Det känns nästan som sommar. Tänkte ta och berätta lite om gårdagens kväll.

Lördag: Pappa skjutsade hem mig till Nädeli där Feffe redan va. Vi gjorde oss iordning sen gick vi till bussen. På bussen mötte vi Marie och Emma som va på väg till bossesbacke. Vi gick av i centrum och knatade upp mot skolan där vi mötte Rabba sen gick vi till bossesbacke där det va en hel massa folk. Vi satt där ett tag, sen såg jag att Linus va där så jag satte mig och pratade en hel del med honom. Feffe och Nädeli drog hem till Rabba och jag gick med Linus, Kevin och martin till Shell. Dom köpte korv, jag köpte korvbröd. Sen körde Matte och Jeppe in där på moppe så vi snackade lite med dom sen framåt 2 tiden knatade jag hemmåt, kollade ett avsnitt av OC och somnade.

Det var allt jag hade att berätta just nu, men vi hörs mer senare. Ut och njut av det fina vädret nu sunshinea! Kisses

Kommentarer
Postat av: nathalie

Är det du och Ella på bilden? (:

2009-04-12 @ 19:46:37
URL: http://naaaathh.blogg.se/
Postat av: Josefin

Svar: Nej det är jag och Linna :)

2009-04-13 @ 10:10:40
URL: http://jyssans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0