Nädeli <3



Hellu Sunshines! Hoppas allt är bra med er. Påsklovet rullar på i full fart och jag har knappt haft nån tid att skriva som ni har märkt. Jaja ska berätta lite kort om lite saker som har hänt iallafall. Har ju flyttat in hos nädeli, träffat Falchi en hel del oxå. Här kommer lite kort om dom 2 senaste dagarna.

Tisdag: Jag åkte hem från falchi på dagen och feixade mig lite och packade sen drog jag till Nädeli. Där va Filip, Robin och Haris som precis skulle till bussen. Så dom drog och jag och Nädeli satte oss ner och tog det lugnt och pratade en massa. Sen Åt vi hos hennes Farmor och Farfar. Gick ut med Elvis och sen drog vi till Hemmesta där vi fixade lite saker och träffade lite folk. Käkade även ost korv på Shell vilket var väldans trevligt, blev bästa vänner med korv gubben. Sen drog vi till Ceentrum där vi träffade Freddan och stog och pratade lite med henne tills våran efterlängtade buss kom. Då va klockan 11 så bussarna till boda hade slutat gå så vi tog en taxi från ängsvik och drog hem till Nädeli. Där satte vi oss på balkongen och pratade, skrattade en hel del, lyssnade på musik och hade det almänt trevligt. Timmarna sprang iväg och vi kom väll i säng vid 4 tiden nån gång.

Idag: Vi vaknade runt 11 tiden och gick upp och kollade på OC. Sen kokade vi makaroner och gjorde ost sås som vi åt till frukost. Låter inte speciellt smarrigt men det va det ;) Sen kollde vi lite mer OC och jag tog 1 bussen hem för att hämta lite saker. Vad som händer senare visar sig men nått ska vi väll hitta på.

Puss på er Sunshines <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0