Ny piercad!

Han inte skriva igår men äntligen har jag tagit den där jävla piercingen! Det gick jättebra och blev jättefint så jag är supernöjd :) Efter att jag och nädeli hade fixat piercingen åkte jag mami och falchi och hyrde lite filmer köpte lite godis och mysye framför tv:n med Saw 5, P.S I love you och Patrick 1,5. Det va jättemysigt och sen somnade tidigt vilket verkligen behövdes. Idag gick jag upp vid 8 tiden, falchi låg kvar i sängen och susade och mamma skjutsade mig till Nacka där jag har varit hela dagen och fixat mitt moppekort. Klarade provet med 1 fel och lite hjälp från snälla Laura ;) en kille körde rakt in i en gran på uppkörningen, och en tjej ramlade, några körde också ner i diket, va lite småläskigt att se.  Kvällens planer är oklara, nånting ska jag och nädeli iallfall hitta på sen får vi se vad det blir. Hinner inte skriva mer än så nu, puss på er sötosar. mjao <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0