Long time no seen



Hallu sunshines!
Då var det måndag. Skoldagen har varit som vanligt förutom att jag äntligen kunde ta min moppe och den rosa hjälmen till skolan ;) Hade även årets första utomhur lektion vilket var sjukt kul eftersom att det va fotboll, gick faktiskt rätt bra måste jag säga. Efter skolan skjutsade jag falchi som en jävla chaufför för att han skulle hämta ut massa biljetter och sen skulle han till bussen. Sen drog jag ner till bryggan och satt där i 2 timmar och bara tänkte en hel massa och pratade emd nädeli. Tänkte att jag skulle berätta lite om helgen som varit.

Lördag: Jag mötte Nädeli och Feffe i hemmesta. Vi satt där ett tag innan vi bestämmde oss för att dra in till stan en sväng, där lodade vi runt i nån timme sen åkte vi till Gurra där vi träffade Filip, Robin, Ralle och några fler. Sen bar det av till Grisslinge där nån randoom Hanna fyllde år tydligen så vi satt där ett tag. Men inget drag var det nånstans så vi satt i hemmesta och pratade lite emd matte och Seb innan jag fick skjuts hem. Vid 1 tiden ringde min telefon, då var det Mattias som ville bli hämtad vid grantomta, så det va bara att rulla upp och hämta honom. Vi låg och pratade till 4 innan vi somnade på en madrass i mitt vardagsrum eftersom att alla sängar var upptagna.

Söndag: Mattias väckte mig vid 9 tiden för att vi skulle upp tidigt och hämta kära och köra till IKEA. Sen hämtade vi alla möbler, slängde ut dom gamla och jobbade hela dan. Det är en del kvar men det blir riktigt fint. När det är klart ska ni få se hur det blev :)

Det va allt om min helg, nu ska jag hoppa i säng och försöka sova lite innan jag måste hämta mattias vid bussen vid 11-tiden, till och med taxi chaufförer behöver sova...   Kisses


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0