Lemon tree





  
Igår fick vi ju som sagt äntligen träffa våran Jennifer, känndes som att vi inte hade träffats på flera månader. Hon kom hem till Nädeli vid 6 tiden, vi pratade en hel massa sen mötte vi Jeppe och Seb i hemmesta. Vi drog till Kopparmora badet av någon konstig anledning och satt där och försökte tända en brasa, sjöng sommar sånger och hade det trevligt. Sen drog Feffe och Jeppe hem till sig och vi andra till Nädeli där även Jonis, Lund och Anton va. Seb badade bubbelbad, blötte ner hela mig oxå och nädeli, sen kollade vi på Never Back Down och myste. Tiden gick sjukt fort och jag vet egentligen inte vad vi gjorde, spelade kläd biljard typ. Vi somnade inte förns vid 6 tiden, sebastian snarkade som en hyena så jag och nädeli bytte rum. Imorse gick vi upp och städade sen kom min pappa och hämtade mig. Han har kommit hem nu och jag fick en massa fina presenter som ni ska få se senare :) Just nu sitter jag och pratar i tele med Nädeli, är så sjukt trött eftersom att jag bara har sovit 3 timmar inatt, menmen sånt är livet. Vi får se vad vi hittar på ikväll, ska antingen sova tidigt eller så ska jag hitta på nått med Feffe och Nädeli, ha det bra sötnosar! Puss på er sötnosar<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0