Länge sen


Hellu sunshines!
Har inte skrivit på 2 dagar nu, beror på att jag inte har bott hemma eftersom att om målningen av  mitt rum är i full gång och gästrummet är upptaget av en utbytesstudent som ska bo här i en och en halv vecka. Rummet går frammåt, väggarna blir jättefina och jag är riktigt nöjd med mitt färg val :)  Skolan rullar på, Feffe är ju tillbaka i skolan nu så det känns bra. Jag tar det rätt lúgnt, nu när c laget är borta på prao är det itne mycket folk på varken spanskan, matten eller prest ämnena så det är väldigt lugnt, men också väldigt tomt i skolan. Jaja det var allt jag hade att berätta. Ha det bra älsklingar och håll ut för imorn kommer våran efterlängtade fredag. Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0