Länge sen

Hellu sunshines. Long time no seen. Har hänt så sjukt mycket dom senaste dagarna. Fredagen vill jag inte ens prata om, hände så sjukt mycket och till slut brast det. Men en person lyckades lysa upp hela min dag. Måndag idag då, en härlig och väldigt slapp skoldag, gjorde inte mycket alls förutom att strosa runt och prata med lite folk. Efter skolan träffade jag och Nädeli Filip en stund sen drog jag och adrian hem till mig. Efter ett tag åkte jag även med fredrika till Amanda och sen körde vi tillsamans i ungefär 2 timmar på gymmet. Det va jätte skönt tt äntligen komma igång och träna igen. Har mycket mer att skriva om men det hinner jag inte. Ha det så bra älsklingar så hörs vi snart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0