IKEA



Har haft en heldag på Ikea och massa andra möbel affärer med mamma och pappa idag. Äntligen är vi igång med att
göra om mitt rum. Har köpt färg, säng och garderob idag. Vi får hem möblerna på lördag. Ska också åka och handla lite gardiner, kuddar och grejer. Jag ska inte avslöja för mycket utan ni får se när det är klart. Idag har jag bara rensat ut alla grejer och gamla möbler och imorn börjar vi måla så det blir spännande. Ikväll ska jag hem till mattias, hans mamma kommer och hämtar upp mig om en halvtimme så jag ska väll kila och paka ihop lite saker inför skolan och allt imorn. Tänkte lägga upp lite bilder från dagen men min dator verkar inte vilja göra som jag säger idag så det funkar inte. Ni får en bild på min underbart söta lill kusin Charlie istället, min egen lillebror. Det var allt för idag kisar. Kisses

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0