I was born to tell you I love you

 
Shulu sunskines!
Har itne vart så duktig på att uppdatera på ett tag men nu ska jag skärpa mig jag lovar! Har inte hänt så mycket, har varit hemma och varit sjuk en hel del, träffat min älskling vissa dagar och varit med min underbara Nädeli. Skolan rullar på, hade möte igår med min mentor och vi har lagt upp nått jävla åtgärdsprogramm för att det ska gå bättre för mig igen så nu är det bara att ge gärnet! Imorn bär det av in till stan, ska pierca naveln ÄNTLIGEN! Jag är sjuukt nervös måsta jag säga, dom ska dra en jävla nål igenom min navel!?! men det är bara att tänka på resultatet. Får se vem förutom min kära mamma som jag tar med, den personen kan räkna med en eller två krossade händer kan jag säga. Vet inte vad jag ska skriva mer, våren är här, alla är glada, tussilago tittar fram och solen skiner. Livet rullar helt enkelt och just nu känns det som att allt är väldigt bra. Imorn är det bara en vecka kvar tills underbara Feffe kommer hem, ska bli sjukt kul att träffa henne efter all tid! Det var allt jag hade att bjuda på idag. Puss på er sötnosar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0