Do you feel like I feel


Jag vet inte vad som har hänt med mig, jag har varit så sjukt störd och klumpig dom senaste dagarna. Igår när jag var hemma hos falchi snubblade jag på mig själv och ramlade ner för trappan så nu har jag blåmärken över hela ryggen och knäna, sen lyyckades jag fastna med min tå i räcket så jag stukade lill tån. Måste säga att det var lite komiskt men det gjorde jävligt ont också. Efter trapp historien igår drog jag och falchi hem till mig, rummet är ju förtfarande inte koalrt men jag har en stor och skön säng att sova i nu iallafall så vi är här lite oftare. Jag och Mattias åkte iallafall och spelade fotboll i Hemmesta, det va jättemysigt måste jag erkänna. Dagen idag har varit väldigt bra. Vi blev jagade av ett särbarn på lunch rasten, han morrade åt oss och sprang efter oss, sen var det nån dikt tävling också. Dagen gick fort och efter skolan drog vi hem till Mattias och tog det lugnt. Nu är han på innebandy träning och jag är här, tänkte hoppa in i duschen.

Imorn är våran efterlängtade fredag här, ska åka in till stan med Nädeli efter skolan och kolla till piercingen och shoppa litegranna. Får se vad jag kommer hem med. Nu ska jag iallafall gå och hitta på nått så jag känner mig lite viktig. Puss på er sunshines!

Kommentarer
Postat av: Natta

JÖUSEFIN! den där bilden var inte bra ngonstans! :O

2009-04-23 @ 19:38:08
URL: http://nattaws.blogg.se/
Postat av: Anonym

vilket lag spelar du i?

2009-04-26 @ 00:09:03
Postat av: Josefin

Svar: Jag spelar itne i nått lag det va bara jag och mattias som spelade lite :)

2009-04-27 @ 19:24:00
URL: http://jyssans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0