Äntligen moppekort!

Hallu sunshines. Har precis kommit innanför dörren efter att ha kört lite moppe eftersom att jag fick mitt efterlängtade moppekort igår. Passade på att skjutsa ut Tomas till Bullandö när jag inte hade nått bättre för mig, och jag känner att det krävs en hel del träning för att jag itne ska få panik varje gång jag ser en rondell;) Gårdagen blev allt annat än vad vi hade trott men ändå rätt lyckad. Jag åkte hem till Nädeli vid 6 tiden och satt där ett tag och vi pratade en hel del och tog det lugnt. Sen mötte vi Feffe i Hemmesta. Vi satt där rätt länge innan vi bestämmde oss för att ta en snabbis till Donken, sen satt vi där ett tag och sen drog vi till Mörtnäs där någon som hette Isabell hade fest, det va massor av folk vilket var trevligt :)  vid 12 tiden skjutsade jonas mig till bussen och Falchis mamma som hade varit i stan plockade upp mig och skjutsade hem mig till dom.  Vi låg och kollade på film och jag somnade på hans mage och låg och pratade i sömnen med honom i en halvtimme innan han fattade att jag sov. När vi vaknade vid 11-tiden imorse var det frukost sen hämtade papi mig och sen bar det iväg på moppen. Nu sitter jag här, ska ta en varm dusch och sen röra mig mot natta. Vi ska möta upp Feffe ikväll som vanligt sen får vi se vad som händer. Jaja nånting ska vi väll kunna hitta på. Hoppas ni har en bra kväll sunshines så hörs vi mer senare ikväll eller imorn. Love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0